Horsens HF & VUC
Ny brand-strategi, corporate website, designmanual, visuel identitet, messer, skiltning, annoncering og tryksager.
Nye reformer skaber nye krav for HF & VUC.
I tæt samarbejde med Horsens HF & VUC har vi udviklet, designet og implementeret et stort identitets- og brandingprogram.
Brandingen er et strategisk svar på de nye reformer inden for HF og VUC-området.
(Klik på pilene for flere fotos).
Programmet positionerer HF og VUC som to adskilte sektorer og omfatter strategi, logoer, tryksager, website, skiltning, annoncering og sociale medier.
Brandingen er et strategisk modsvar på de nye HF- og FGU-reformer. Fremover kommunikerer skolen mere opdelt mellem de to sektorer - HF og VUC. Det sker for at være mere målrettet i alt fra rekruttering til skolens studiemiljøer.
En brand manual sikrer sammenhæng og power på tværs af medier, sektorer, faglighed og aktiviteter.
Farvepaletten i den nye Brand Manual er udviklet med rod i et farveunivers, der bl.a. kendes fra studenterhuerne.
De to nye sektor-brands “HF” og “VUC” sikrer, at kommunikationen bliver mere præcis og målrettet.
Al materiale er udviklet i tæt samarbejde med skolens ledelse og kommunikationsafdeling. Teknisk er websitet bygget på en Word Press platform implementeret af det aarhusianske webbureau Novicell.